marți, 24 februarie 2009

Fundul in sprijinul ecologiei

China este chestia aia îndepărtată, cu un miliard de oameni forţă activă de muncă, cu o economie în expansiune şi la care se uită cu jind şi face sluj America care se prăbuşeşte, implorând chinezii să sară să-i ajute. Tot China e ţara aia în care America şi Europa (lumea civilizată, na!) şi-au externalizat industriile grele şi poluatoare, după care - culmea ipocriziei - şi-au asmuţit organizaţiile de ecologişti uşor de prostit pe ea!

Totuşi China are una dintre cele mai active politici de mediu din lume (dacă nu este propagandă seacă, bineînţeles!). Şi, aş adăuga eu, unul dintre cele mai bune outdoor-uri care fac awareness (ca să vorbesc şi eu ca preţioşii noştri publicitari).



Sursa aci.

5 comentarii:

VdG spunea...

Probabil e copiata de undeva :)) Apropo, ti-e ti-am zis despre frica mea de-a merge in China?

VdG spunea...

Cat de anal-fabet sunt frate. ma uimesc pe zi ce trece

Ghicitor in fund spunea...

Nu mi-ai zis despre frica ta de a merge in China. Fa-o!

(eu am fost deja acolo; there is nothing to be afraid)

VdG spunea...

Fusasi la Olimpiada? In cativa ani poate vezi un Ghicitor in Fund made in China. Cat de cool ar fi?
Trebuie sa ne povestesti mai multe, te rugam :)

Ghicitor in fund spunea...

N-am fost la Olimpiada. Am fost, dar mai demult, la Fizica, Chimie, Matematica, Engleza, Biologie, Geografie si cred ca odata am fost si la Franceza.

Probabil sigur (sic!) exista chinezi ghicitori in fund. La un miliard si ceva de oameni, daca n-ar exista, ar fi pacat.

Nu am vazut funduri de chinezoaice si nici de chinezi, ambele sexe fiind destul de sfioase. Pe de alta parte, poate n-am cautat unde trebuie si cat trebuie.