miercuri, 16 iulie 2008

Concurenta: mama lui Sylvester Stallone!

Se zvoneste prin ziare si observ asta si pe pagina de wikipedia care vorbeste despre ghicitul in fund ca as avea o concurenta intr-ale ghicitului in fund si anume pe celebra (prin ricoseu) mama lui Sylvester Stallone. Va marturisesc ca mie nu-mi place Sylvester Stallone (zis si Sly) si acelasi lucru il pot zice si despre mama lui, desi pe dansa nu am cunoscut-o.

Fiti cinstiti: v-ar placea sau ati avea incredere sa va ghiceasca in fund o persoana care l-a nascut pe Sylvester Stallone?

In plus, documentandu-ma mai indeaproape, am observat ca cere pentru fiecare ghicit in fund suma de 125 $!!! Mi se pare un lucru foarte rau sa ceri bani pentru un asemenea talent care ar putea salva vieti omenesti. Eu nu o sa fac niciodata asta pentru profit, fie el oricat de mic. Consider ca este imoral sa ceri bani pentru a ghici in fund.

Niciun comentariu: