luni, 21 iulie 2008

Oameni si problemele lor

O problema foarte serioasa ne semnaleaza userul parate pe forumul Softpedia (care mi-a banat userul GhicitorInFund, pe motiv ca fac spam si reclama, desi eu am postat corect, la sectiunea My Site, bloguri personale; rusine Softpedia! rusine userului Monitox, caruia n-o sa-i ghicesc niciodata gratis in fund) Citez:

"Prietena mea (24 de ani) face pelicinina* de ieri. Partea nasoala e ca e doar un vecin in zona care face injectii..
Dupa prima injectie, prietena mea mi-a povestit niste chestii cam ciudate...Ea isi lasase doar un pic pantalonii in jos, iar ala i-a zis sa-i lase in jos de tot, cica sa fie muschiul relaxat. Dupa aia i-a lasat si chilotii jos tot pana la genunchi (a lasat-o in fundul gol de tot !), cica sa-si dea seama bine de loc.
Eu n-am facut injectii in fund de la 3 ani, asa ca va intreb pe voi. E normal asta ?!
Ca adult, cand iti face injectie, te lasa complet in fundul gol ? Sau doar iti trage chilotii nitel mai jos si atat ?"


Raspunsul meu este: acel vecin nu face injectii, de fapt! Este doar un aspirant la titlul de ghicitor in fund. Pazeste-te de astfel de oameni, care se dau ceea ce nu sunt! Pentru injectii, mergi la spital, la o asistenta calificata, iar pentru ghicit in fund, apeleaza cu incredere la mine. Acest vecin pare sa imbine cele doua obiecte ale activitatii, ceea ce tradeaza o lipsa crasa de profesionalism. Retine: niciun om, pe lumea asta, nu poate face doua lucruri bine, in acelasi timp (cu exceptia lui Mircea Badea, care face caca pe el in timp ce agata gagici in baruri)!

*corect este, evident, penicilina, nu pelicinina. Probabil inceputul cuvantului ("peni") i s-a parut problematicului nostru user prea... hard si a decis sa-l indulceasca prin inversiune. Sper ca e vorba doar de anagramare si nu de agramare!

Niciun comentariu: