miercuri, 13 mai 2009

Cum sa i-o tragi in fund lui Patrick Chan

Vă veți întreba în primul rând cine naiba e Patrick Chan și - mai ales - de ce ați vrea să i-o trageți în fund? Vom începe cu începutul: Patrick Chan e un nume (falș) sub care se ascunde o țeapă de tipul scrisorii nigeriene, doar că nu e african, ci asiatic, și nu scrie din Nigeria, ci din Hong Kong. Prin nuștiuce artificii tehnice, niște inși dubioși au intrat în posesia adresei dvs. de mail și vă momesc cu câștiguri fabuloase dacă le trimiteți niște bănuți. Asta e povestea pe scurt. Povestea pe lung o găsiți aici.

Patrick Chan are un "ID" extrem de amuzant, făcut în Paint, la care numai retardații pun botul:



După ce am văzut "familia" lui Patrick Chan, mi-am dat seama de ce se chinuie să fraudeze oameni pe net: ca să facă bani pentru operația estetică de față a nevestei sale sau - mai simplu - de schimbarea întregii sale neveste cu una mai falnică și mai trainică și mai frumoasă.



Ce fac eu când primesc așa ceva? Încep să dansez cu ei, electronic vorbind. Le răspund la emailuri, le pun întrebări idioate, le dau date false. Orice care le pierde vremea. Aveți grijă să fiți credibili! Dacă aveți nevoie de ajutor, iată un kit compilat de mine, în lupta cu inamicul țepar care vrea să vă fure banii:

(sursa e aici, dar e modificat de mine în Paint, ca să nu i se mai vadă blogspotu, că nu mai e credibil deloc)

(sursa sunt chiar eu, ajutat de un permis SPECIMEN de pe Wikipedia și de Paint)

(nu mai știu de unde am luat poza, oricum, cautați pe Google Images "familia Băsescu")

(la asta m-am amuzat cel mai mult! a insistat să îi dau o copie scanată a pașaportului... și i-am dat)

Dacă vă cere adresa, puteți încerca cu asta:

Basescu Traian
Palatul Cotroceni,
Bulevardul Geniului nr. 1-3
Sector 6 - Bucuresti - Romania,
Cod postal 060116


O să vrea și un cont de bancă, puteți încerca cu acesta:
Banque Dexia
44, bvd Pacheco
1000 Bruxelles
Belgium

IBAN BE43 0689 9999 9501
BIC GKCCBEBB


Dacă se plânge că nu-i merge contul, scuzați-vă că ați greșit și dați-i același cont cu o literă schimbată!

Succes!

7 comentarii:

Unknown spunea...

omule, tu ai ceva cu mine
ma doare burta de ras

pchan_koyaaa spunea...

patrick chan ftw!

ameţitul spunea...

n-ai nimerit-o cu CI, în august încă nu stătea la Cotroceni. dacă ştie "Chan"? :))

Claudia spunea...

Domnul George Nduka, "manager" al "International Commercial Bank of Ghana " imi ofera un procent de 30% din "excess profit made last 2 years". Normal, are nevoie de un transfer. Si bani. Si datele noastre, ale celor creduli. Probabil tare naivi ne crede. Desi nu ma indoiesc ca multi pica in plasa. M-am hotarat sa il ajut, sunt o draguta. Raspunsul meu in randurile urmatoare. A mi se scuza eventualele greseli.

Mister George Nduka,

As soon as I read you message I considered sending you a reply. I would like to announce you that I, king of Fantasy, master of all imaginary creatures around the world, am willing to help you by sending some millions of imaginary dollars into your account as soon as possible. For this I would need some of your personal information. I need no reward for my noble act, therefore you can keep all the money you saved in the Non-Investment Account.

Yours Sincerely,
The Lion King

P.S. This is not spam.

Ghicitor in fund spunea...

@Claudia,

M-as face spammer si scammer doar ca sa citesc scrisori ca a ta. Din nefericire, nu am talent pentru a fi infractor, asa ca deocamdata ma limitez la o munca cinstita.

Si la a avea un blog despre ghicitul in fund.

manu spunea...

chia sunteti amuzanti ,mia satit urechile de ras , de 3 zile primesc mailuri pe adresele firmei , si tot ii trimit injuraturi in limba engleza acestui umil mr chan , dar cred ca omul nu intelege

Ghicitor in fund spunea...

Incercati in taiwaneza.

"Ccao Chi bai" inseamna "fuck your mother's smelly pussy". Am scris cu doi de C, pentru ca se pronunta mai apasat. E considerata foarte jignitoare injuratura!

E pe bune, o stiu chiar de la doi taiwanezi!

Nu stiu cum se scrie in chineza-taiwaneza, dar puteti incerca sa-i atasati un mp3 cu inregistrarea in reply!