luni, 24 noiembrie 2008

Buccian. Pam-pam!

Pe 30 noiembrie vroiam să mă duc la vot, să desenez un pătrat în care să scriu mare "EU" şi să pun ştampila acolo. Sau să desenez un penis în dreptul fiecărui candidat. Sau un fund cu un penis în el. Sau ceva de genul ăsta.

De curând, însă, atenţia mi-a fost atrasă de asta. Şi de asta. Şi de faptul că l-am mai văzut pe la câte-o conferinţă pe teme de IT. Sau prin cartier (merge pe jos!).

Omul mi se pare absolut valabil şi ceea ce-a facut el pentru IT-ul românesc nu poate fi contestat. Din păcate, pragul electoral pentru alegerea minorităţilor naţionale a fost săltat la 7.000. Din punctul meu de vedere, e 6.999!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Stiati ca in corpul omenesc exista un nerv care face legatura intre globul ocular si anus? Se numeste Nervul Optic Anal si este responsabil de viziunea cacacioasa despre viata. Daca nu credeti, incercati sa va smulgeti un fir de par din cur, sa vedeti cum va dau lacrimile...