marți, 25 noiembrie 2008

No comment

Copii care ies din penis! Eu am râs!

5 comentarii:

VdG spunea...

Poate afli si unde se intampla asta. Mi-e greu sa cred ca-n Romania!

Ghicitor in fund spunea...

Incerc sa aflu. Din pacate, complotul iudeo-mason care conduce lumea imi restrictioneaza aceasta informatie.

Ati observat petele verzi? Sau cat de vanat e? Arata foarte bolnav. Se poate recomanda un unguent, ceva?

urban viole(n)t spunea...

Wow...cam mica viteza spermatozoizilor..dar na...si tu ai zis..e cam bolnav penisul ala!:))

Anonim spunea...

Salut!Sa stii ca mia placut bologu tau,mergi foarte bine...
Treci si pe la mine...
Dumixblog.blogspot.com

Ghicitor in fund spunea...

Dragul meu dumbixblog,

Blogul tau mi se pare o porcarie fara de margini. Cateva clipulete, o parere fara sare despre ceva care se intampla, cateva cuvinte despre viata ta absolut neinteresanta (pentru vasta majoritate a omenirii), cu alte cuvinte, un mic templu pe net unde poti sa-ti aduci omagii.

Continua sa-mi citesti blogul de ghicit in fund si lasa-te de "blogging". Serios.