miercuri, 26 noiembrie 2008

Fundul in Parcul Sudului!

Vă vând un pont neeuxin, pentru cititorii fideli ai acestui blog de rumpologie: o reprezentare bogată a fundului apare în îndrăgitul (sic!) şi îndrăcitul serial South Park, în episodul 10 din sezonul 5, care se numeşte "How to eat with your butt".

Copilul gras Cartman aranjează cu săracul Kenny ca să se îmbrace pe dos, cu gluga trasă peste fund, pentru albumul de fotografii al clasei. Farsa nu se opreşte aici: marele pişichier Cartman se înfiinţează la Compania Laptelui din South Park, cerându-le sprijinul pentru găsirea baiatului care lipseşte de-acasa, nimeni altul decât Kenny cu poza lui buclucaşă, cu fundul în loc de cap. Mai departe povestea devine încurcată şi plină de învăţăminte pentru fiecare dintre noi.

Şi acum, pontul: episodul se găseşte - gratuit! - pe pagina sezonului 5 al seriei South Park E al zecelea episod, nu aveţi cum să-l rataţi, apare un fund în poză!

Episoadele au, din păcate, reclame. Din fericire, nu-i veţi vedea pe Doroftei, Hagi, Răzvan Lucescu, Andreea Marin şi Magda Catone în ele!

3 comentarii:

VdG spunea...

Acum nu vreau sa ma laud sau ceva dar ti-am zis de episodul asta cand am inceput sa-ti citesc blogul ;)
Ma bucur ca ai reinceput sa urmaresti South Park

Ghicitor in fund spunea...

Asa e! Imi aduc aminte ca mi-ai zis! Intre timp am uitat si l-am descoperit pe cont propriu :)

Am facut o pauza doar datorita Family Guy/American Dad si Simpson/Futurama, Seinfeld, Six Feet Under, Oz, L-Word & alte filme, de data asta artistice.

Trebuie sa recunosti ca m-am aflat intr-o companie selecta.

VdG spunea...

Iti recomand "it's always sunny in philadephia". American Dad e intradevar bun, Oz la fel, Seinfeld e genial.