vineri, 6 martie 2009

La film

Nu prea sunt eu de părere să zic bancuri pe blog (iț so clișe!), după ce am citit cel mai idiot si nefunny banc din lume de pe căcatul de site cururi.net, adică ăsta

O tiganca se duce la doctor, iar acesta ii spune sa foloseasca 3 supozitoare pe zi. Tiganca il intreaba cum se folosesc, iar acesta ii spune politicos ca trebuie introduse in rect.
Iese tiganca, barbatul o astepta afara. Tiganca ii spune ce i-a spus doctorul, iar tiganul o intreaba:
-Pai bine, fa, da` ce-i ala rect?
-De unde sa stiu io, barbate?
-Du-te si intreaba-l pe doctor!
Se intoarce tiganca in cabinet.
-Domnule doctor, da` ce-i ala rect?
-Rectul este anusul.
Se duce tiganca inapoi la barbatul ei, ii spune ca trebuie sa le bage in anus.
-Pai bine, fa, da` ce-i ala anus?
-De unde sa stiu io, barbate?
-Du-te si intreaba-l pe doctor!
Se intoarce tiganca in cabinet.
-Domnule doctor, da` ce-i ala anus?
-Adica sa ti le bagi in cur, femeie!
Se duce tiganca inapoi la barbatul ei.
-Cred ca doctorul s-a suparat. Mi-a zis sa mi le bag in cur...

trebuie să vă zic și eu un banc ca să-mi ia din suflet amăreala și să-mi pună la loc în coaie muia pe care le-am dat-o:

Cică într-o sală de cinematograf, în timpul filmului, un cuplu:
Ea: Țuțuuuu, mă doare degetul tare, mi l-am prins în scaun când m-am așezaaat...
El: Dă la Țuțu să pupe, că trece.
După câteva minute...
Ea: Țuțuuu... m-am înțepat cu paiul în gingie și mă doare tareeee...
El: Dă la Țuțu să pupe, că trece.
După alte câteva minute...
Ea: Țuțulicăăă.... mă doare burta de la popcorn...
El: Dă la Țuțu să pupe, că trece imediat.
La care se ridică un tip din sală și zice: Domnu Țuțu, vindecați și hemoroizi?


(bancul e via kramer, asiduu comentator pe blogul de ghicit-n fund)

Un comentariu:

Anonim spunea...

respekt pt. dreptul de copie!