luni, 18 august 2008

Crisbasan: funduri la nudul gol



Crisbăşan: un domn al cărui blog îl urmăresc de mult şi cu multă plăcere! Recunosc cinstit ca a văzut la viaţa lui mult mai multe funduri decât am văzut eu la viaţa mea. Dânsul, însă, nu practică ghicitul în fund, ci una din nobilele arte (la număr şapte): fotografia. Dacă sunteţi pasionat de nuduri, aveţi ce vedea, pe săturate! Iar dacă vă săturaţi, in dreapta blogului său găsiţi o mulţime de linkuri alese pe sprânceană!

Sursa fotografiei de mai sus aici.

2 comentarii:

Anonim spunea...

"Recunosc cinstit ca a văzut la viaţa lui mult mai multe funduri decât am văzut eu la viaţa mea."
Vrei să spui că a văzut "pe viu" mai multe decât ai vazut tu in poze...Altfel, comparaţia e cam seaca.

Ghicitor in fund spunea...

Asta a fost şi intenţia. A văzut nu numai pe viu, ci şi pe mort mult mai multe decât mine.

Jos pălăria!