vineri, 22 august 2008

Mega-lansare Fund TV!

Nu puteam rămâne mai prejos decât toţi şchiopii (Vântu, Prigoană), bărboşii (Sârbu), voiculeştii (Dan Voiculescu şi fi-sa) sau pământiii (Dan Diaconescu), aşa că mi-am lansat televiziune online, una din cele mai proaste de gen! Programul are acoperire naţională şi cuprinde cele mai alese momente muzicale din istoria poporului român. Ulterior voi îmbogăţi televiziunea cu un talk-show, în care voi arăta vorbe, dar şi modă, vedete în fundul gol, vedete frumoase, vedete care fac caca şi aşa mai departe.

Deschideţi şampania, deschideţi-vă la minte şi deschideţi-vă la şliţ sau la sutien! Doamnelor şi domnilor... asistaţi la un moment unic în istoria internetului: prima televiziune blog se lansează cu mare pompă pe blogul ghicitorului în fund! Pregătiţi-vă... (sunet de tobe): Fund TV!

29 de comentarii:

Anonim spunea...

Atenţie să nu fie pompă funebră...

Ghicitor in fund spunea...

Nu aveti grija: nimeni nu stie cine sunt. As putea fi chiar ei!

Anonim spunea...

Oh my god you have no life.... La cat timp iti ocupa blogging-ul cred ca freci gazu' grav.

Ghicitor in fund spunea...

Scriu de dincolo de mormant, so.. yeah. Primul blog din Romania scris de un mort!

Anonim spunea...

Ghicitorule, esti prost !
Asta-mi inspiri, habar n-am de ce.

Ghicitor in fund spunea...

Du-te si afla, apoi intoarce-te si spune-mi si mie. O sa dureze ceva, ia-ti niste napolitane la tine.

Anonim spunea...

Domnu ghicitor in fundescu, din rect nu se poate un fizz?

Anonim spunea...

http://www.petitieonline.ro/petitie-p40861046.html

Ghicitor in fund spunea...

@fatima,

Nu o sa semnez acea petiţie. Petitiile online sunt doar expresia neputinţei. Ce i-aş face eu asistentului maternal care a ucis copilul: i-as infige doua carlige de macelarie in ţâţe si as ridica-o 2 metri de la sol, dupa care i-aş zdrobi conştiincios rotulele, aş testa un set de cuţite de bucătărie pe carnea ei după care aş decora-o ca un pom de Crăciun şi aş atârna-o în faţa uşii responsabilului cu verificarea asistenţilor maternali la fiecare trei luni, unsă cu căcat peste răni.

Anonim spunea...

@fatima

As vrea ca Ghicitorul sa nu aiba dreptate...

@Ghicitor

Cred ca nu e suficient spatiu disponibil pe server-ele Google pentru a putea stoca tot ce s-ar putea scrie relativ la actiuni mai mult sau mai putin radicale asupra unor asemenea creaturi.

@Self

Uneori imi doresc sa fiu cu duhul sub limita saraciei profunde.

Anonim spunea...

eu doar faceam reclama la acea petitie.poate cei care intra la tine pe site au timp ,daca vor,sa si semneze.noi,astia de pe internet,suntem intradevar neputinciosi...dar cine stie?!nimeni nu a incercat pana acum ca sa vada daca reuseste...am facut si eu una dar pesemne nu s a aprobat..era catre ministerul justitiei(nu merita majuscule)special pentru aceasta asistenta...e optiunea ta sa semnezi sau nu.eu fac asta pentru mine,dau linkul peste tot pe unde apuc cand am timp de pc.stiu ca toti i am face si i am drege..dar ce o sa ziceti toti daca va primi 7 ani de ex.._asta e romania.._eu m am saturat de expresia asta,mai ales cand e vorba de copii,mai ales acum,cand am si o fetita de 7 luni...sincer,m ai dezamagit,puteai sa nu raspunzi..daca era vorba,ipotetic vbind,de o ruda de a ta?!...

Ghicitor in fund spunea...

În românia nu există Justiţie. Cu cât veţi înţelege ideea asta mai repede, cu atât mai bine. Dreptatea şi-o face omul cu mâna lui (dacă-i mai realist) sau lasă în plata Domnului (dacă crede în aşa ceva). Dacă mi s-ar fi întâmplat mie, nici 7 ziduri n-ar fi apărat-o pe femeia aia.

În chestiunea petiţiilor online, mult mai mult efect ar putea avea aruncarea unei sticle în mare cu textul petiţiei.

Mă bucur că te-am dezamăgit. Stai prin preajmă, mai am!

Anonim spunea...

Ghicitorule, am aflat de ce esti prost !!!

Ca sa-ti spun cauta-ma ! Ghiceste-ti in fund si ma vei gasi! Hahalera puturoasa ce esti! Geme tara de forta de munca si alde de-astia ca tine pierd vremea frecand tastaturile aiurea! Ptiu ptiu ptiu !

Ghicitor in fund spunea...

Domnule Becali, lăsaţi, va rog glumele, nu aveţi un Isus de ipsos de ridicat în curtea casei, vreun veceu de curte de placat cu aur sau vreo echipă de fotbal de mâna a şaptea de mituit?

Daca ţara geme de forţă de muncă, foarte bine, nu mai are nevoie de mine.

Dacă ai aflat de ce sunt prost, îţi recomand să te masturbezi într-un borcan de iaurt de pe vremea lui Ceauşescu, să amesteci rezultatul (stropul) cu albastru de metil şi să urli în el de ce, după care să amesteci conţinutul cu ulei de motor şi cu picioare de broască culeasă la miezul nopţii, pe lună nouă. Rezultatul e garantat!

Anonim spunea...

Bai Ghicitoare intr-un picior, ca sa vezi si sa nu crezi, omu' mai greseste. Am gresit si eu, trebuia sa zic: geme tara de lipsa de forta de munca.

Esti istet, dar asta nu inseamna ca esti destept. Tot prost esti, iar prostia se propaga cu o viteza incredibila - am impresia ca ti-ai si facut adepti. Poate esti macar atat de destept incat sa profiti de pe urma lor. Daca nici asa, atunci vai de fundul tau (ca sa zic asa).

Cat despre aberatii... haida de, mai bine du-te si te fute cu broaste raioase, poate se transforma vreuna in printesa cu tatele mari cat pepenii ca sa-ti implinesti visele erotice de obsedat.

Ghicitor in fund spunea...

Aş întreţine relaţii sexuale cu broaşte râioase, dar nu îmi încape. Nu sunt convins, însă, de tine!

Dovedeşti şi o precară cunoaştere a poveştilor: transformarea broaştei (nerâioase) se petrecea odată cu un sărut. Încă odată, sunt convins că nu ştii ce-i ăla. Mai documentează-te!

Şi lasă tastatura aia, treci la muncă! Citeste şi tu Libertatea, mai fă şi tu un cornet!

Anonim spunea...

Citeste tu Libertatea, ghicitor de duminica !

Si te pomenesti ca acum te dai mare cipandel (scris asa intentionat). Sa-ti spun eu una: cred ca daca te prinde vreun urs de-ala de-al lui becali si te fute-n cur o sa ai ce ghici 20 de ani de-acu' inainte - asa de mare o sa ai gaura curului ca o sa poata fi vazut din spatiu. Ca sa nu zic ca o sa te poti inveli cu pliurile si sa-ti faci 9 cojoace ca sa treci peste iarna. Ah, dar cu incalzirea asta globala cred ca o sa mori de cald, dar e ok, pentru ca ai gasit un nou mod de a slabi. Vei fi faimos !!! Vei fi bogat !!! Vei vinde pliuri reutilizabile batranelor avide de intinerire!

Puslama lenesa ce esti ! La inchisoare te-as baga ! Unii muncesc pe te miri ce, iar tu iti bati joc de timpul tau!

Ghicitor in fund spunea...

Mă doare fix în fund, cot şi în păr de ăştia care muncesc pe te miri ce. E democraţie, fiecare îşi face pentru el, nu îi obligă nimeni. Te pomeneşti că eşti Geoană!

Am mai specificat odată, dar dacă nu ştii să citeşti, nu am ce să îţi fac: nu ghicesc în propriul meu fund. Chiar dacă aş fi violat de un urs de-al lui Becali, nu mi-aş putea ghici în propriul fund. În plus, cred că cei care participă în programele spaţiale internaţionale nu sunt interesaţi să vadă o gaură de fund pe pământ, ci stelele, luna, viitorul! Aspiraţii spre înalt!

Ştiu că m-ai băga la închisoare, însă eu sunt foarte deştept şi aş evada.

Nu înţeleg de ce eşti aşa de crispat şi de ce îţi pasă de forţa de muncă a României. Poate nu ţi-ar strica să ţi se ghicească în fund şi nişte napolitane!

Anonim spunea...

esti un coi vargat care nu poate accepta ca altcineva decat el sa aiba ultimul cuvant !

Ghicitor in fund spunea...

Da, aşa e.

LaExtrem spunea...

Stii ce-mi place mie cel mai mult la tine- Ghicitorule in ..sa zicem partile cele mai inteligente ale unora? -Comentariile altora. (Probabil ca si tie).
Sunt geniale..

Multumesc celor care se simt mai bine crezand ca-l umilesc pe individ, dar care, de fapt, ma delecteaza cu propria lor prostie si , mai ales, cu vidul intelectual..
Geme tara de prosti, ce-i drept..dar sa o recunosti in public..
Grav.

Anonim spunea...

Pentru a nu-mi confunda mesajele cu cele de la alte persoane ce utilizeaza aceeasi identitate, voi renunta la anonim.

Anonim spunea...

Eu sunt Gooleeah, tu cine esti?

Anonim spunea...

Alter ego-ul tau. Probabil. Posibil. Eventual.
Sper ca nu am ajuns sa discut cu mine insumi pe acest fund de lista de comentarii.

Anonim spunea...

E posibil. E un blog ciudat.

Anonim spunea...

Ghicitorule, sper ca nu ai nicio legatura cu bovina care se semneaza LAEXTREM! Nu-mi da pace profilul ei de copil prost, crescut cu guma Turbo, care in scoala a stat in prima banca sa vada mai bine p#@a profului de religie.
my brain hurts.......

Ghicitor in fund spunea...

Singura persoana cu care am vreo legatura pe blogul asta sunt eu. Daca am vreo legatura cu LaExtrem, nu am cunostinta de ea. S-ar putea sa am legatura si cu tine!

In plus, as aprecia daca nu ai jigni alti cititori ai acestui blog.

Anonim spunea...

Scuze, eu iti apreciez f mult blogul si implicit pe tine dar Laextrem confunda curiozitatea cu prostia si trebuia sa zic ceva.

Ghicitor in fund spunea...

Scuzele sunt acceptate. Nu şi certurile intre comentatori! Slava-Domnului, avem destule lucruri pentru care merita sa luptam in viata! Sa nu ne irosim energia aiurea.