duminică, 3 august 2008

Oameni & funduri



Primesc pe email (surprinzător!) un mail al unui doritor de ghicit în fund! Şi iată conţinutul acestuia, cu scuzele de rigoare pentru că violez secretul corespondenţei, culegându-i floarea inocenţei şi încalc legea nescrisă a confidenţialităţii:

"Iata, acesta este fundul meu.
Stiu ca arata groaznic. Mai ca seamana cu orice altceva, numai cu un fund omenesc nu.
Stiu ca ai harul.
Spune-mi ce vezi.

P.S. Vin la tine ca la un Oracol. Nu ma dezamagi."


Răspunsul meu:

Stimate domn,

Am harul. Văd. Dar, din păcate, nu ghicesc în podul palmei. Nici în podul pe spate. Nici în podul casei. Nici în podul lui Apolodor din Damasc. Nici în podul de flori de peste Prut. Nici în podurile de la Ruse, Mărăcineni, Cernavodă, Dunăre, San Francisco, podul dintre Copenhaga şi Malmo, peste strâmtoarea Oresund. Nici în podul fermecat din Povestea Porcului, de Ion Creangă. Nu ghicesc în poduri, punct. Pentru acest lucru, contactaţi http://GhicitorÎnPoduri.blogspot.com

Sunt de acord cu dumneavoastră când spuneţi că arată groaznic! Ce-aţi făcut cu palma aia, Dumnezeule? Nu sunt de acord când spuneţi că nu seamănă cu un fund omenesc: am văzut şi mai rău!

2 comentarii:

Anonim spunea...

hahah!ghicitorul in fund e destept, mai....tu,mistocarule,ce sa ti spun...

Anonim spunea...

Pai vezi, ti-am zis eu ca seamana cu orice altceva :((