vineri, 15 august 2008

Fundul schimbator al monedelor

Un anume domn kramer îmi semnalează prin întermediul blogului că, în Spania, fundul monedelor au început să-şi schimbe chipul şi mă întreabă, îngrijorat, dacă acest lucru se poate întâmpla şi fundurilor noastre omeneşti.



Răspunsul este dramatic şi neliniştitor: da. Unei paciente din clinica germană Hochfranken, din Münchberg, Germania, internate pentru o operaţie de picior i s-a înlocuit din greşeală anusul cu altul nou, sintetic! Vorbitorii limbii Marelui Will pot citi aici (pe un blog american) iar vorbitorii limbuţei micuţului Hitlerstein pot citi aici.

Având în vedere recenta mea operaţie la un picior, m-am grăbit să verific că totul este ok acolo în spate. Dragi cititori, veştile sunt extraordinare: încă nu mă doare în fund!

Post Scriptum: se pare că traducătorii de la Evenimentul Zilei lucrează - iertaţi-mă - cu fundul. Citiţi aici: "Fostul proprietar al monedei respective este cel care a modificat moneda, înlocuind efigia Regelui Spaniei cu chipul personajului de film animat Homer Simpson." Este uimitoare precizia cu care au identificat făptaşul!

Niciun comentariu: