miercuri, 23 iulie 2008

Zece motive pentru a-ti ghici in fund

1. Esti trendy. Ghicitul in fund este o tehnica relativ noua de a-ti afla viitorul. Putini oameni au facut-o, insa multi oameni o vor face. Fii printre primii oameni care-si ghicesc in fund si toti prietenii te vor invidia!

2. Este gratis. Ai cheltuit foarte multi bani pe ghicitul la vrajitoare si nu ai aflat nimic despre tine, cu exceptia unor banalitati valabile la orice om? Este momentul sa ai incredere in ghicitul in fund si sa apelezi la mine! Nu vei da niciun ban in plus pentru a-ti dezvalui viitorul, pentru ca eu ghicesc GRATIS!

3. Apropierea fata de oameni. Nu ti-a mai vazut nimeni fundul de mult? Sau poate niciodata? Te temi ca vei muri fara ca fundul tau sa fie vazut de nici macar un singur om? Sunt aici ca sa te ajut si sa te imbarbatez/infemeiez: pot sa ascult rabdator ce are fundul tau de spus sau ma pot lansa in indelungi conversatii cu el. Nu te vei mai simti niciodata singur!

4. Iti poti afla viitorul! Oare de cate ori, aflati langa o nevasta urata care plange ca vrea copii, nu ne-am trezit dorindu-ne sa fi putut afla din timp ce ne rezerva viitorul? De cate ori n-am cumparat bilete la loto, afland ca numerele noastre pe care le jucam de cand eram mici tocmai au iesit? De cate ori nu am dat spaga unui doctor batran, profesor universitar, pentru a afla mai tarziu ca a murit la spital, pe fondul unei lipse acute de sange din creier si a unei abundente irigari a corpilor cavernosi? Eu pot ghici toate acestea si va pot feri de pericolele viitorului!

5. Ergonomia. Nu te vei simti in niciun fel incomodat cand ti se va ghici in fund. Totul este natural, bazat pe tehnici stravechi. De mii de ani se ghiceste in fund, iar acum totul a ajuns sa se perfectioneze extraordinar. Se poate spune ca, in timpul ghicitului, ghicitorul in fund si omul caruia i se ghiceste in fund sunt una/unul!

6. Vei fi mai inteligent! Aproximativ 10% din cei care si-au ghicit in fund au sesizat o crestere semnificativa a coeficientului de inteligenta dupa ce si-au ghicit in fund! Restul de 90% erau irecuperabili, dar macar au fost trendy. Fii chiar acum printre cei 10% care vor fi mai inteligenti dupa ce-si ghicesc in fund!

7. Penis mai mare / Sani mai mari. Odata ce ti se va ghici in fund, viata ta se va schimba in bine. Nu iti va creste penisul mai mare si nu vei avea perechea ideala de sani, dar vei invata sa te privesti cu alti ochi si nu vei mai fi stresat. Totusi, daca simti ca arunci un carnacior pe hol de fiecare data cand esti cu prietena ta in pat, e timpul sa-ti schimbi prietena sau sa cauti o prietena cu sani plati.

8. Vei ajunge celebru! Daca nu tu, macar fundul tau va fi vizionat de mii de utilizatori din toata lumea. Fiecare isi merita cele 15 minute de faima, insa tu poti sa fii faimos atata vreme cat tine internetul! Sau pana sparge un hacker site-ul care tine blogul! Sau pana sterg eu blogul!

9. Viata mai lunga (aproape cat Duncan MacLeod, dar mai putin). Cunoscandu-ti viitorul, poti sti cand poti muri, deci poti evita moartea. Acesta este un lucru pe care nu multi oameni il pot face! Deasemenea, fiind aproape nemuritor, poti castiga SIGUR la Loto, daca joci aceleasi sase numere la infinit, iar daca joci doua variante, te poti imbogati de doua ori mai repede sau de doua ori mai mult. Vei fi bogat! (nu ii spuneti acest lucru lui Ogica, va va invidia cu siguranta)

10. Iti poti alege cariera potrivita! Ghicindu-ti in fund poti sti de dinainte ce cariera NU ti se potriveste si poti evita sa faci alegerile gresite in cariera. Sau poti sa alegi ca 90% din oamenii de pe Planeta Albastra sa ai slujbe idioate din care sa-ti dai demisia tot timpul, pana o gasesti pe cea care ti se potriveste. Avand o eternitate la dispozitie, o vei gasi.

5 comentarii:

Anonim spunea...

10 motive de a fi ghicitor in fund:

1. esti nebun
2. te plictisesti
3. cauti capital electoral
4. esti varza
5. esti scatofil
6. ai un fetis cu obiecte in forma de sfincter desfacut
7. esti satanist
8. cauti noi dimensiuni ale universului (interior)
9. ti-e sete
10. ti-ai pierdut chilotii si cauti sa vezi cine ti i-a furat

Ghicitor in fund spunea...

1. Sunt sanatos tun, cu exceptia faptului ca am avut mai demult o piatra la rinichi, cred ca de la Cola. Nu beti Cola!
2. Nu ma plictisesc niciodata.
3. Sunt Ion Iliescu.
4. Sunt. Deasemnea sunt: telina, gulie, broccoli, leustean, cartof, patrunjel, marar, rosie, fasole verde, fasole boabe, bors. Cu mine insumi pot deschide un aprozar.
5. Scatofilia se refera la excitarea sexuala in preajma cacatului. Site-ul meu nu este in niciun fel afiliat cu cacatul, intrucat eu ghicesc in fund, nu in cacat/rahat/fecale. Sunt altii care o fac.
6. As dori o lista exhaustiva cu aceste obiecte. Continuati...
7. (vezi punctul 3)Sunt ateu. Nu cred nici in Dumnezeu, nici in Satana, nici in Zeus, dar nici in Artemis. Am crezut un pic de tot in Thor, dar m-a dezamagit si nu mai cred nici in el.
8. Mai mult de 11 nu au cum sa fie. Am gasit 11 pana acum.
9. Mi-e un pic sete.
10. Daca mi i-am pierdut, inseamna ca nu mi i-a furat nimeni. Invers, daca mi i-a furat cineva, inseamna ca nu mi i-am pierdut. Am verificat ambele variante si sunt in masura sa va dau o veste buna: chilotii sunt pe mine!

Anonim spunea...

se face lumina acum...

nu stiam de ce zicea bunicuta ca nu mai participa la alegeri. e clar! si-a gasit indeletnicirea.

inca ceva. mi-e clar ca motivul principal pentru care ghicesti in fund este ca te plictisesti, pentru ca scrii mai repede un nou post decat apuca lumea sa comenteze ceva.
probabil ca de-aia ghicesti pe gratis, ca ghicesti foarte repede, asa ca timpul pe care-l pierzi e neglijabil.

Ghicitor in fund spunea...

Am un mecanism foarte complicat de alertare pentru comentarii noi. Functioneaza, vad.

In plus, sunt somer si sarac, dar am convins o femeie batrana sa imi plateasca netul.

Anonim spunea...

Dragutz site_ul ! Am avut o trimitere de la un user de pe Cotidianul ...

Mi-a placut si cum i-ai replicat "anonimului" - care, se pare, ca te "indrageste" cu limita - :) !

Multa bafta pe viitor... Telly